streda 15. apríla 2009

Knižky od Františka Fuky

Myslím že meno František Fuka nemusím hráčom starých hier veľmi pripomínať, mohli ste čítať jeho recenzie na hry (časopis SCORE), filmy (CINEMA), alebo si zahrať jednu z jeho hier (TETRIS 2, INDIANA JONES 1, 2, 3 alebo PODRAZ 3) plus tvorba hudby a veľa iných aktivít. Vystupoval pod prezývkami ako "Fuxoft, F_F, Fucka".

Ale čo je podstatné, ide od dve knižky o hrách ktoré napísal. A zo svojej dobroty ich dal voľne prístupné na web v pdf formáte.


Počítačové hry I
Počítačové hry II


Knižky sú veľmi zaujímavé hlavne pre pamätníkov ZX Spectra. Odporúčam preštudovať.

10 komentárov:

  1. Jo, tu třetí knížku - Hry pro PC - mám dokonce doma :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. @Sledgehewer
    hej? tá by ma osobne najviac zaujímala, mohol by si hodiť scan? ak by sa dalo?

    OdpovedaťOdstrániť
  3. @Liso1
    No nevim, jestli mám náladu to celý skenovat. A neni moc o co stát, je tam popis cca 6-8 her, nějaký rady, strategie, cheaty apod. Člověk si moc nepočte :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. a mohol by si napísať aspoň o aké hry sa jedná? som trochu zvedavý

    OdpovedaťOdstrániť
  5. @Liso1
    Jo, to samozřejmě napíšu, připomeň se na ICQ třeba dneska po 7mý hodině, jinak na to zapomenu ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ta jsou to: x-wing, civilization, ultrabots, stronghold, dune 2, syndicate, space hulk a warlords 2

    OdpovedaťOdstrániť
  7. @Sledgehewer
    hmmm tak to by sa oplatilo oskenovať :)))))))

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Pocitacove hry I a II mi spoluziak prefotil na nejakej divnej kopirke, takze farby nie su vidiet ani v skale sedej. Neskor som si zohnal tieto PDFka, este stale sa mi povaluju niekde spolu s castopismi BIT a FIFO :)

    Civilization to je klasika, Syndicate sa mi zapacila pretoze bola vo VGA grafike a nie kockovanej 320x200 kockovanej grafike .. fajn hra vobec, Space Hulk sa mi vzdy mylil so Space Crusade (co bola velmi dobra strategicka hra). Ale Take ako ultrabots, to citam, pocujem prvy krat :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Nejake je to divne, ked sa pozriem doma na commenty tak som svoj posledny nevidel (refreshoval som vsetko mozne), ale z prace pohoda (comment som posielal v praci).

    OdpovedaťOdstrániť
  10. @Wolfe
    heh, ano, svoj prispevok si nevidel, lebo nebol schvaleny, ale ja som toto schvalovanie už dávno vypol, tak neviem čo sa stalo, ale už by malo byť všetko ok, dufam že sa to nebude opakovať, moja chyba

    OdpovedaťOdstrániť