piatok 24. júla 2009

Filmový Warcraft v roku 2012



Konečne sa stalo. Filmové spracovanie Warcraftu dostalo zelenú. Režisérom by mal byť Sam Raimi (režisér Spider Mana) a film bude financovať Warner Bros.

Rozpočet sa pohybuje na úrovni 100 miliónov dolárov. Máme sa na čo tešiť. Raimi by sa mal do natáčania Warcraftu pustiť po dokončení už spomínaného Spider Mana 4.

Bude zaujímavé sledovať vývoj filmu, mňa osobne zaujíma či bude film jedna veľká dokonalá animácia (ako animačky vo Warcrafte 3), alebo spojenie animácie a živých hercov ako Lords of the Rings.

3-4 roky uplynú ako voda (možno) a filmové triku budú zase o kus ďalej. Nezostáva nič iné, len netrpezlivo čakať na novinky a hltať trailery.

6 komentárov:

  1. Spiderman nikoho nezajímá, hlavně je to režisér Army of Darknes a to už je nějaká reference! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. jj, pravda, ale o réžiu sa sa uchádzal aj Uwe Bol (či ako sa volá) ktorý už dokurvi(y)l veľa herných filmových adaptácií (Far Cry)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jj, Uwe Boll. Na disku mám 2 jeho filmy, ale pořád nějak nenalézám odvahu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ja hlavne dúfam že príbeh filmu bude sledovať príbeh hry a uvidím Arthasa, hlavne jeho undead podobu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Raimi - jeho Evil Dead (a Army of Darkness) hltám a B. Campbell je díky tomuto filmu jeden z herců, které rád vidím.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ja som videl House of Dead od Uveho Bolla, takú kktinu som už dlho nevidel a tie úseky z hry, vkladané do filmu... ach, som rád že sa k réžii na Warcraft nedostal

    OdpovedaťOdstrániť