utorok 11. januára 2011

Niekoľko fotiek z minulosti...

Tak dlho som nič nepridal, ale cez víkend sa mi podarilo naraziť na jeden blší trh a pri mojom hľadaní hokejových kariet som si všimol menší stánok s ceduľkou Video Games, úplne ma dostalo čo som našiel, staré video hry, konzole od výmyslu sveta, coin-up amutomaty, pán predavač nezabudol podotknúť, že sa tu nachádzajú všetky, čo kedy boli vyrobené, nemohol som mu neveriť, keďže ani len netuším koľko ich je.
Času bolo málo tak som nestihol pofotiť všetko, ale určite sa tam ešte vrátim a poriadne mu tam prešmátram, aké staré hry predomnou ukryl.

Myslím že v tomto neporiadku by sa vynašiel hlavne Sledge :)



Ak sa nemýlim tak konzola Telstar bola na hranie Pongu.





Originálky EA




Ani len netuším načo slúži tento "transformer"


5 komentárov:

  1. Bože! Nemám slov! Takhle to snad bude jednou vypadat u mě v garáži / na půdě :)) A ten "transofrmer" je R.O.B., viz http://www.high-voltage.cz/2010/nintedo-nes-aka-famicom/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Sakra, ty sa kde nachadzas? Takyto raj na Slovensku tazko najdes! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. no nasiel som to na jednom trhu v Pennsylvanii :)
    ked bude teplejsie tak sa tam vratim a nieco pofotim a pokupujem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Moje zraky sa nestihaju divit, nadherny obchodik. Ake su tam ceny? V porovnani napriklad s e-bay?

    OdpovedaťOdstrániť
  5. to netuším to bolo niečo ako blší trh, on tam ceny nemal, takže tipujem že by som musel zjednávať, keď pôjdem nabudúce dám vedieť

    OdpovedaťOdstrániť