štvrtok 17. decembra 2009

Kde kúpiť staré hry v krabici???

Tak dnes som navštívil novootvorenú predajňu PC hier v Nitre (konkrétne Hráč), výber hier bol oveľa menší ako napríklad v konkurenčnom Brlohu, ale uvidel som niečo čo ma dostalo:

NHL 1996 - 1,80€.
Warcraft 2 - 2,60€
Seek & Destroy - 6€
Cannon Fodder - (cenu som zabudol, ale približne 2-3€)
Theme Hospital - 9€
...
Red Alert, Atomic Bomberman (trošku prehnané ceny, okolo 12€)

Bolo tam toho viacej, ale nestihol som všetko pozrieť a zabudol som spraviť fotku. Neviem či sa jedná o nejaký výpredaj, alebo sa tie hry ešte od roku výroby nepredali, každopádne som veľmi rád, že starinky sa dajú ešte v kamenných obchodoch zohnať.

Hneď som musel pozrieť aj www stránku obchodu, ale o týchto hrách tam nieje nič, takže rýchlo na nákup, pokiaľ ešte niečo zostalo.

2 komentáre:

  1. Skvele,
    Liso ak by som ta mohol poprosit skus mi zistit este zopar starych titulov ktore tam maju. Bol by si ochotny ich kupit a preposlat?
    DJ

    OdpovedaťOdstrániť
  2. jasné, kludne pozriem, kúpim, prepošlem, ale má to jeden problém a to že do Nitry sa dostanem až 11.1.10, ale myslím že o tieto tituly nebude veľký záujem :)

    OdpovedaťOdstrániť