pondelok 21. decembra 2009

Koľko ste ochotní zaplatiť za originálku?

Tak ma napadla ďalšia téma, môj osobný limit je niečo okolo 10€, pretože kupovať si dnes originálnu hru za 30-40€ a po mesiaci zistiť, že je v nejakej špeciálnej edícii za menej ako polovicu je na obesenie.

Je síce pravda, že s mojou PC zostavou si Crysis nikdy v živote nezahrajem, ale nejak ma to netrápi. Radšej kupujem edície v ktorých je jedna hra aj so všetkými datadiskami, prípadne sú pribalené aj pokračovania tejto hry (Heroes 3, Gothic Universe, C&C Saga).

Niekedy sa pošťastí a napríklad v takom nemenovanom hypermarkete Tesco som našiel v obrovskom bordeli Sacred Gold za 2€, takže hneď putovala do košíka, alebo už spomínané staré hry v Hráčovi.

Môj jediný extrém bol 43€ za Command & Conquer Saga, ale to som kupoval na Cypre, deň predtým ako som odlietal domov a potreboval som niekde minúť tips :D.

Tak čo, máte aj Vy nejaké limity? Obmedzenia? Či len sťahujete...

2 komentáre:

  1. Bohužel nemám peníze, jakožto učeň, takže jenom stahuji. Sestavu též nemám na nové, ani novější hry (1,67 GHz CPU, 512 MB RAM, 128 MB grafická karta) - max. hraji GTA: San Andreas, což šlape dobře, jinak starší pecky (dnes jsem chtěl hrát Just Cause, ale seká se to :-(, na min. detaily je to hnus). Ale zpět k tématu: za hru bych dal MOŽNÁ 100, v případě pecky 150 Kč, jenže když to můžu stáhnout, na co bych to kupoval, že? Ono to stáhnutí je i pohodlnější. I přes tohle mám však hodně originálek (tak 100 kusů - starší hry, je mezi nimi i Heroes III (komplet) z Game4U myslím za 99 Kč, už to mám pěknou řádku let, ale tyhle pecky kupoval můj otec, což dnes již (bohužel) nehrozí.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja som skôr na sťahovanie. Tieto Vianoce boli výnimkou (rok 2009), lebo som dostal hru Fighting Force. Nedarilo sa mi ju zohnať na nete, tak pred Vianocami som bol v Hráčovi (nachádza sa aj v ZOC MAX v Prešove), a na môj veru som videl túto hru za 9,92 €. A v jednej veci si mal pravdu, fakt tam predávajú staré hry. Napríklad som videl Doom 2. Neveril som vlastným očiam. Alebo na GBA (veľmi drahé hry, jednu som videl a stála okolo 66 €). Ja som radšej na sťahovanie. Teraz som stiahol Battle Arena Toshinden 2. Čiže môj limit je do 10 € s výnimkami.

    OdpovedaťOdstrániť