piatok 5. novembra 2010

DotEmu hry na GOG.com s 50% zľavou

Tento víkend si môžete kúpiť DotEmu hry na GOG.com so zľavou 50% pri kúpe všetkých štyroch hier (Gobliiins pack, Ishar Compilation, Raptor: Call of the Shadows 2010 Edition a Robinson's Requiem Collection), alebo kúpiť jednu z nich so zľavou 30%.
Nuž táto ponuka ma najprv dostala, keď som zbadal Ishar kompiláciu za $ 2,99, ale až pri kupovaní som si všimol že mi tam nabehla cifra $ 4,19, čo by ma ani nejako neštvalo, keby som nemal na PayPal účte $3,54. Nuž škoda, kúpim to nabudúce, už som sa tešil že si zahrajem Ishar 2.

4 komentáre:

  1. Zkus počkat do Vánoc. Aspoň minulý rok tam byla vánoční sleva na všechny hry 50%. Doufám, že to tento rok zase zopakují:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. jj, budem musiet pockat a previest nejake peniaze na paypal ucet, cakam na Heroes 2 Gold a Ishar :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. GOG ma kazdy vikend nejaku zaujimavu akciu. Tuto by si si urcite nemal nechat ujst, preto som ti dal DONATE, takze kupuj ;-)))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. dakujem, dakujem, prva varka screenov uz je odoslana :)

    OdpovedaťOdstrániť