piatok 5. novembra 2010

Dune 2 eXtended project

Je mi jasné že nových verzií Dune 2 ja na internete kopec, ale ja som hľadal niečo s klasickou VGA grafikou a hlavne niečo pri čom budem mať pocit, že stále hrajem starú dobrú Dune 2, ale s novými zážitkami, či ako to nazvať.

Dune 2 eXtanded vychádza z už dávnejšie vytvorenej Dune 2: The Destruction, ale autor pridal grafiku z prvého dielu Dune, ktorá veľmi pekne sadla do nového konceptu k novým stranám, ktoré sa pobijú o nadvládu nad pieskovou planétou.

Túto novú demo verziu si je možné stiahnuť z autorových stránok.

Nech som na svojom PC skúšal čokoľvek, Dune 2 eXtanded sa mi nepodarilo spustiť, neviem čo som robil zle, alebo som na niečo zabudol. Priamy odkaz na stiahnutie je tu, takisto som našiel aj veľmi obsiahlu galériu z hrania hry.

Takže malá oprava, hru som rozbehal a musím uznať že autor odviedol kus práce, dúfam že všetko dotiahne do šťastného konca, rád tento kúsok dohrám až do konca, holt, Rusi vedia ako na to.

Dune: The Conquest of Arrakis 
Výber frakcie 
Supreme Commander of the Sardaukar 
Prvá misia za frakciu Mercenaries
 Posledný update autorovho logu je z 11. septembra, môžeme len dúfať že usilovne pracuje na dokončení plnej verzie, táto posledná má označenie v1.26e.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára