sobota 6. novembra 2010

Pinball Fantasies 3D Remake

Môj najobľúbenejší pinball sa dočkal 3D prerábky, aj keď mne ide iba o jeden stôl a to Stones'n'Bones pri ktorom som strávil veľa času a niekedy si mi až hlava točila pri výsledkoch ktoré som nahral.

Ako inak, aj k tejto prerábke sa mi podarilo dostať náhodne. Stoly z Pinball Fantasies vyzerajú veľmi dobre v novej grafike a aj sa dobre hrajú, len škoda že moje PC nestíha poriadne renderovať guľôčku a tak je pocit o niečo slabší, treba ešte v nastaveniach vypnúť aby kamera sledovala celý stôl a nie guľu, lebo vetdy môže prísť slabším povahám zle od žalúdka.

Tento remake majú na starosti ľudia stojaci za stránkou Future Pinball, je vidieť že ich práca na pinballových stoloch baví. V sekcii download si treba stiahnuť ich program Future Pinball a posťahovať si doň všetky stoly z pôvodného Pinball Fantasies, zábava zaručená.

Pôvodná DOS verzia

3D verzia stolu Stones'n'Bones

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára