štvrtok 30. apríla 2009

Čakanie na Godota


Z názvu príspevku si nerobte veľkú hlavu, ale nevedel som ako nazvať čakanie na prídavok ku geniálnej ťahovej stratégii Heroes of Might and Magic 3 s názvom Horn of The Abyss.

O tento prídavok sa stará partia ruských vývojárov, ktorí na ňom pracujú už vyše roka, najnovšie je dátum vydania 2009/2010, ale mal byť vypustený už v marci tohto roka.


Artefakty, objekty na mape, kúzla, nových vodcov jednotiek (commanders), nové obliehacie jednotky a veľa ďalšieho.

Ja už sa nemúžem dočkať kedy bude Horn of Abyss hotový, doteraz s prestávkami hrávam výborný In The Wake Of Gods. Tak uvidíme ako si ruskí chlapci s takýmto veľkým kusom koláča poradia. Ale podľa mňa nemôžu sklamať, grafika vizerá výborne, stačí pozrieť obrázky.

Nuž, nezostáva nič iné, len dúfať, že tento addon nahrajeme na svoje disky čo najskôr.

9 komentárov:

  1. Už sa fakt neviem dočkať tohto datadisku, všetky jednotky/artefakty/budovy vyzeraju ako keby mali byť aj v originalnom HoMM3, takže je to perfektny MOD (alebo datadisk ?) . A tiež musim pochvaliť stranku, veľmi sa mi pači...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. @Harisson
    presme o tom hovorim, všetko bude nové, grafika je vinikajúca, už len čakať, horn of abyss je addon, alebo prídavok, vychádza z pôvodného In The Wake Of Gods addonu, takisto vytvoreného v Rusku
    a ďakujem za pochvalu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. @Liso1
    Hehe,urobili perfektnu kombinaciu WOG a tento HOA bude perfektne...
    Mne vo WOGu vadilo, že budovy niekedy vyzerali ako ripnute z inej hry (napr. jedna veža bola ripnuta z cossack- Netherlands barrack) .
    Ale tento Addon už vyzera slušne, ešte slušnejšie než originalny datadisk... Všetko vyzera ako ma... SOm rad, že na internete stretavam hry, ktory ešte hravaju HoMM3 :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ja WOG zboznujem, este som na nete nasiel prídavok Quiksilver (nové monštrá, vlastnosti, artefakty) a hravam dlho dlho, a este aj bude, kvoli tomu som si kupil aj originalky :) (homam 3,4,5)
    a neviem ci si neurobil preklep v tejto vete: Som rad, že na internete stretavam hry, ktory ešte hravaju HoMM3. nejak mi to nedava zmysel : )

    OdpovedaťOdstrániť
  5. @Liso1
    Heh,sorry, bol to preklep : Som rad, že na internete stretavam ĽUDI, ktory ešte hravaju HoMM3... Quiksilver?Prvykrat o ňom počujem... Robim mody pre hry a dostal som napad, žeby som niečo mohol aj spatlať pre HoMM3, keď sa mi to podari... No,tak ja mam HoMM 3 a 4 originalky. HoMM V ma neako nechytila...

    PS: nemohol by si tu dať aj nejake info o Quiksilver a o nejakych ďalšich modoch/addonov k HoMM3 ?

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ja som kedysi dávno začal robiť na tejto stránke: www.heroes3wog.ic.cz ale z nedostatku času som prestal, qiksilver môžeš stiahnuť tu: www.heroes3wog.ic.cz/download/quick-silver-beta.rar ,je to sice beta verzia (vývoj je ukončený, takže žiadna už nebude) ale funguje bez chýb, potrebuješ mať ninštalovaný WOG

    no a ten mod, bol by som veľmi zvedavý ako by to dopadlo, ja by som ti mohol pomôcť jedine nejakými nápadmi a potom prípadne mu urobiť rekmau ak by bol hotový

    OdpovedaťOdstrániť
  7. @Liso1
    Heh,dikes za odkaz, ale hľadal som o tom skôr neake info a screeny ,ale aj tak dikes... A tvoja stranka je fakt perfektna, mohol by si ju dokončiť, veľa ľudi ma problem s WOG.
    Ten mod som skôr myslel nejake nove jednotky by som dokazal spraviť, aj nejaku tu budovu alebo artefakt. A dik, žeby si mi pomohol -napady su vždy dobre, robim mody pre ine hry a tam mi treba napady ako soľ.
    Robim mody pre všetky hry zo sagy CaC, najme pre Red Alert 2 Yuris Revenge (neviem či poznaš,ale je to gut hra)

    PS:Na tej tvojej stranke som videl CZ pre WOG, ona fakt existuje ? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. dokazal by si spraviť mod aj na úplne prvý C&C ???
    inak asi by bolo najlepšie keby si ma kontaktoval na icq :) (333356451) a čestinu ti pošlem na email, samozrejme RA2 YR poznám, prešiel som :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Uplne prvy CaC je sra*ka :D, neda sa uplne prerobiť. Jednotky a budovy sa daju len nahradiť a zmeniť zbrane,toť vše.. Nič sa neda pridať :( (Taktiež to plati je CaC 95 TD). Ok,takže ťa kontaktujem (môj nick: Harisson ICQ: 407297487 )...

    OdpovedaťOdstrániť